
sp.ogrodzieniec.pl
Spotkanie z Waldemarem Cichoniem
24
kwi
2025
Więcej
Przejdź do menu głównego.
Przejdź do treści.
Przejdź do wyszukiwarki.
Uruchom wysoki kontrast.
Uruchom wersję tekstową.
Skróty klawiszowe:
Pokaż moduł: Skróty klawiszowe.
Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...
Wysoki kontrast.
Wysoki kontrast.
Oficjalna strona internetowa Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Ogrodzieńcu. Strona wyposażona w automatycznego lektora treści. Usługa lektora dostępna jest z poziomu poszczególnych podstron.
Wersja dla niesłyszących.
”Sens życia i wiara w człowieka nie bierze się z pustki, lecz z pielęgnowania tradycji i ocalania pamięci zbiorowej, która stanowi o przyszłości i wielkości narodu. ..” - Jerzy Waldorff Tożsamość narodową Polaków tworzą łącznie dzieła kultury, język, obyczaje oraz utrwalone społecznie wartości i symbole. Podążając za tymi słowami, szkoła niezmiennie, każdego roku pielęgnuje zwyczaje i tradycje związane z pięknymi, polskimi świętami, utrwala zwyczaje przekazywane z pokolenia na pokolenie, dba o zachowanie polskości, w myśl zasady, że tradycja to piękno, które chronimy, a nie więzy, które nas krępują… W przeprowadzonym Konkursie „Tradycje i zwyczaje Bożonarodzeniowe” zwycięzcami zostali: ● Klaudia Jurczak ● Julian Malicki ● Paweł Rębisz ● Weronika Rzepka ● Amelia Waszkiewicz Na drugim miejscu znaleźli się: Julian Brożek Bartłomiej Drzazga Karolina Ciszewska Sebastian Dreliszek Sabina Kukowiecka Gabriela Szkliniarz Zwycięzcom gratulujemy, wszystkim życzymy nieustającej troski w pielęgnowaniu polskich tradycji i wartości…
Zdjęcia zostały wykonane aparatem, który nasza szkoła optrzymała w ramach programu Labolatoria Przyszłości.
#LabolatoriaPrzyszłości
sp.ogrodzieniec.pl
24
kwi
2025
Więcej
sp.ogrodzieniec.pl
24
kwi
2025
Więcej
sp.ogrodzieniec.pl
24
kwi
2025
Więcej
sp.ogrodzieniec.pl
16
kwi
2025
Więcej
sp.ogrodzieniec.pl
14
kwi
2025
Więcej
sp.ogrodzieniec.pl
14
kwi
2025
Więcej
Wyszukaj na stronie
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.